Dostava in vračila


Dostava

Dostavljamo po celotni Sloveniji.

Ko oddate naročilo, vam bomo poslali e-pošto s potrditvijo nakupa, da boste lahko preverili, ali so podatki o pošiljanju pravilni.

Pošiljko lahko naročite z dostavo na dom ali prevzamete sami z izbiro lokacije Pickup prevzemnega mesta po vaši izbiri. Pošiljke so poslane z DPD podjetjem. 

 

Stroški pošiljanja

Pavšalna dostava pošiljanja v Slovenijo je 6,75 €. 

Brezplačna dostava je omogočena za naročila nad 49 €.

Prosimo, da pri naročanju izberete način dostave iz ponudbe, ki so na voljo. 

Dobavni roki

Pošiljke bodo dostavljene v 2-4 delovnih dneh.

Dobavni rok se šteje od trenutka, ko pošiljka zapusti naša skladišča, do trenutka dokler ne pride na vaš naslov za dostavo.

Naročilo bo poslano po vidljivosti plačilu. Za naročila, ki so nakazana z bančnim transferjem in ne plačilom online, lahko ta potrditev traja več dni.

Če kurirsko podjetje zaradi napake na naslovu, ki ga navede kupec, ali po dveh poskusih dostave paket vrne v naše pisarne, kupec krije stroške vračila in morebitno novo pošiljanje  pošiljke.

 

Sledenje pošiljkam

Če ste registriran uporabnik, boste v razdelku "Naročila" svojega računa ves čas imeli dostop do stanja vašega naročila.

Potrjeno: Naročilo je bilo prejeto, vendar še nismo potrdili plačila.

Potrjeno in čaka: nekatere podrobnosti vašega naročila so napačne ali pa eden od izdelkov v naročilu ni takoj na voljo. Nepopolni podatki ali možnost, da izdelek ni na voljo lahko povzroči zamudo pri pripravi vašega naročila v tem primeru vas bomo kontaktirali, da vam razjasnimo podrobnosti in pospešimo postopek priprave vaše pošiljke.

Pripravljeno: Naročilo je pripravljeno in pripravljeno za odpremo.

Poslano: Naročilo je že bilo poslano. Prejeli ga boste na navedeni naslov v 2-4 dneh.

Preklicano: Vaše naročilo je bilo preklicano.

Vračilo 

V skladu z zakonodajo ima kupec pravico odpovedati pogodbo v 14 dneh po prejemu blaga. Ta pravica je pogojena z naročilom, ki ni naročeno v fizični trgovini (primer preko elektronske pošte, telefonsko naročilo, spletna trgovina itd.). Kupec lahko to pravico uveljavi tako, da blago vrne z izbranim dostavnim poštnim prevoznikom na njegove stroške. Za pospešitev poravnave odstopa od pogodbe in vračila kupnine priporočamo, da skupaj z vrnjenim blagom priložite lastnoročno podpisano izjavo ali pismo z naslednjo vsebino:

"Od kupoprodajne pogodbe, sklenjene v skladu z naročilom [številka naročila], dne [datum naročila] za artikle [blago] enostransko odstopam. Vrnjeni znesek za vrnjeno blago vrnite na račun [številka računa]". Priporočamo, da blago pošljete zavarovano in priporočeno. (ne po povzetju)

  • Vračilo plača kupec in ga lahko opravi s prevoznikom po svoji izbiri.
  • Prosimo, kontaktirajte nas za povratni naslov, ki velja za vašo državo.
  • Če je vračilo zaradi izdelka z napako vam mi krijemo stroške vračila.
  • Po prejemu v naših pisarnah bomo vrnili kupnino v največ 14 dneh. To bo izvedeno z istim načinom plačila, s katerim je bil izdelek kupljen (kartica ali nakazilo).

Opomba: Za vračila iz osebnih razlogov se stroški enosmerne dostave odštejejo od vrnjenega zneska.

Če ste bili v originalni pošiljki upravičeni do brezplačne pošiljke zaradi izpolnjevanja pogojev zanjo (znesek nakupa večji od zneska, ki je zanj označen), in ob vrnitvi ti pogoji ne obstajajo več, je treba znesek vračila odšteti od zneska, ki je veljaven v tem določenem drugem trenutku pošiljanja.

Pogoji

Za vrnitev:

  • Izdelke je treba vrniti v 14 delovnih dneh od datuma, ko kupec sporoči, da jih bo vrnil. 
  • Izdelke je treba vrniti v originalni škatli / embalaži. Če je izdelek ovit v prozoren papir, le-ta ne sme biti odpret ali poškodovan z vaše strani če  želite izvršiti vrnitev izdelka.
  • Izdelki ne morejo biti uporabljeni. 
  • Izdelki ne morejo imeti nobene škode, zato bodite previdni z njimi, ko so v vaši lasti.

Opomba: Na originalno embalažo ne smete polagati trakov, nalepk ali česar koli, kar bi jo poškodovalo ter morebitno lahko prepreči njihovo ponovno prodajo.

 

Izdelki, ki jih ni mogoče vrniti

Nekatere izdelke zaradi svoje narave ne morete vrniti, razen če ste jih prejeli zaradi naše napake, in niso izdelki, ki ste jih naročili: 

  • FFP2 respiratorji
  • Kirurške maske

Zaradi higiene in varovanja zdravja teh izdelkov ni mogoče vrniti v 14 dneh.

 

Reklamacija 

Pritožbeni pogoji so v celoti skladni z zakonodajo in v primerih, ki jih ti pritožbeni pogoji ne rešujejo neposredno, se upoštevajo določbe tega zakona. Pravica do odgovornosti za napake (v nadaljevanju "Reklamacije") se lahko uveljavlja samo na blagu, kupljenem pri prodajalcu, in v garancijskem roku. Dolžina garancijske dobe je navedena na računu za blago. Če tam ni omenjen, ga zakon določa za 24 mesecev, z izjemami, določenimi v zakonu.

Pravna podlaga:

1.odstavek 19. člena, 7. odstavek 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov št. 634/1992 Coll. ter 2173. člen Civilnega zakonika št. 89/2012 

Kupec lahko v vseh primerih, ki jih določa zakon, odstopi od kupoprodajne pogodbe. Umik začne veljati na dan, ko prodajalec sprejme prevzem blaga. Prodajalec ima pravico ne sprejeti prevzem blaga od kupca, če niso izpolnjeni pogoji, določeni z zakonom in prodajnimi pogoji poslovanja. V primeru odstopa od pogodbe se pogodba v celoti odpove in stranke so dolžne vrniti vso izvedbo, ki so jo že zagotovile v skladu z njo.

V primeru pošiljanja zahtevanega blaga prodajalcu prek izbrane prevozne storitve je kupec dolžan k blagu priložiti popoln zahtevek za reklamacijo. Ta zahtevek lahko dobi na več načinov (prenese jo z interneta, zahteva po e-pošti, telefonu ali pošti).

Za pospešitev pritožbenega postopka reklamacije priporočamo, da skupaj z zahtevanim blagom pošljete: račun, garancijski list (če obstaja), izpolnjen REKLAMACIJSKI OBRAZEC  in podroben opis napake. Kupec je dolžan blago pripraviti na prevoz, da se ne poškoduje.

Pritožbe je treba rešiti takoj in čim prej. Tu velja zakonsko določeno obdobje, to je 30 dni od dneva, ki sledi dnevu po oddaji reklamacijskega zahtevka prodajalcu, razen če se prodajalec s kupcem ne dogovori za daljše obdobje. Če pritožba kasneje ne bo poravnana, ima kupec enake pravice in obveznosti, kot če bi šlo za nepopravljivo napako.

Kupec je dolžan na zahtevo prodajalca čim prej prevzeti rešeno reklamacijo ali se s prodajalcem dogovoriti o pogojih prevoza.

Prodajalec bo zahtevek označil kot neupravičen, če je:

  • napaka nastala zaradi nepravilnega ravnanja ali uporabe;
  • napako povzročila naravna nesreča, nasilna škoda ali vremenske razmere.